Mina senaste mobilbilder.

Hej och glad fredag! Hoppas allt är bra med er. Idag ska det "bara" vara -3 grader här i Malmö. Det är lite varmare än de -10 som vi haft de senaste dagarna. Jag som är så pepp på vår! Försöker bära mina färggladaste kläder och tar klänning med dubbla strumpbyxor. Trillade förresten med cykeln på väg till jobbet igår och skrapade upp mitt ena knä och slog min axel. Ta det lugnt där ute! Cykla inte i snön!
 
Nåväl. Vi river igång den här fredagen med att kika på mina senaste mobilbilder.
 
Jag följer Jessica Hallbäck på Instagram som gör så coola posters som hon bland annat sätter upp i Stockholms tunnelbana. De går också att köpa i hennes webbshop. Gillade denna extra mycket.
 
Hej från mig en morgon på väg till kontoret!
 
Extra mysigt att åka kollektivtrafik i stan när man får sådana här små, gulliga meddelanden. Tackar, tackar.
 
En dag förra veckan var det sol och vår, och jag unnade mig en latte från Espresso House. 4 dagar senare kom snön.
 
En bild från min middag i lördags. Titta så lycklig jag är! Födelsedag, prosecco och bästa vänner, vad mer behöver man?
 
Såg ut såhär i tisdags när jag tyckte att det kunde vara vår men möttes av snöstorm utomhus.
 
Jeans och blus från Gina!
 
Igår hade jag en fin lunch med Sam. Vet inte om jag missat att berätta, men Sam började jobba på ID Kommunikation i november. Vi jobbade tillsammans i två år på Eminent och nu har jag fått äran att vara hans kollega igen. Yey! Vi åt i alla fall grönsakskålpudding på Välfärden och pratade om livet.
 
Glad tjej på torsdagslunch!
 
Hoppas ni har en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Gud, vad skönt att kylan släppt lite!

2018-03-02 @ 15:39:13
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0