Tisdagsdejt, tapas och Regina

Titta vilken fin dejt jag hade i tisdags! När klockan slog 17 mötte jag upp Regina på Plockepinn vid Lilla Torg för att äta tapas och prata om livet. Det var ett tag sedan vi tog en ordentlig AW, så i tisdags var det äntligen dags. Vi brukar testa lite olika tapasrestauranger och har varit på Mosaik och La Roche för det mesta tidigare. Så det skulle bli extra kul att testa något nytt.
 
Vi beställde in maten och började med de kalla rätterna.
 
Jag tog råbiff.
 
Och räktoast. Så gott!
 
Hungrig tjej.
 
Fortsatte sedan med polenta.
 
Quesadillas.
 
Och oxkind.
 
Vi pratade om resor, lägenheter, kärlek, framtiden och allt där emellan. Som sig bör på en tisdagsdejt.
 
Vi avslutade middagen med den minsta crème brûlée jag någonsin sett. Tur den var god, haha.
 
Därefter gick vi till Espresso House för en kopp kaffe innan Regina tog tåget hem. Väldigt fin tisdag med en av mina absolut bästa personer. Jag är så glad över att ha så fina och trygga kompisrelationer. Jag vet att jag skriver det så ofta, men jag menar det verkligen: Mina vänner är de bästa, inget jag utan dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0