Babyshower för Therese

I lördags tänkte vi överraska min kusin Therese med en babyshower! Vi var ett gäng som samlades hemma hos min moster i Sölvesborg klockan 11 och började förbereda.
 
Presentbordet!
 
Frukost dukades fram.
 
Sen ställde vi oss i hallen och inväntade Tesse som skulle komma vid 12.
 
SURPRISE! Tesse trodde hon skulle på brunch hos sin mamma tillsammans med sin familj, men överraskning! Hon fick en babyshower istället :)
 
Så glad och överraskad! <3
 
Vi började med lite frukost.
 
Och sedan var det dags att leka! Vi hade alla tagit med bebiskort på oss själva och så skulle Tesse gissa vem som var vem. Ser ni vem som är jag?
 
Tesse var duktig! Klarade alla utom två. Det är ju väldigt svårt :)
 
Sedan samlades vi i vardagsrummet för fler lekar.
 
Tesse skulle få smaka barnmat och gissa vad det var för smak! Blörk kan man ju tycka, haha.
 
Även här var hon rätt duktig och gissade nästan alla rätt.
 
Efter lekarna var det dags för presentöppning!
 
Och fika såklart.
 
Det serverades allt från cupcakes och chokladbollar till cake pops och kladdkaka. Jisses så gott!
 
Sedan skrev vi en liten hälsning till Tesse i en bok och gissade datum för när bebisen kommer, hur lång den kommer att vara och hur mycket den kommer att väga. Sedan kramades vi hej då och det var dags för mig och min mamma att köra tillbaka till Malmö. En riktigt mysig lördag. Nu längtar vi efter lillbebis!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

Vad härligt med babyshower, och vad fint ni hade ordnat allt! Roligt också att hon blev så överraskad! :D

2018-05-11 @ 14:37:10
URL: http://evelinawilson.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0