Dagen Tesse fyllde 30

I lördags fyllde min fina kusin Therese hela 30 år! Det skulle såklart firas och hon bjöd in till kalas. Klockan 16 anlände vi.
 
Maten började plockas fram, titta så goooda saker!
 
Pia och mamma!
 
Vi satte oss ner för att äta.
 
Stefans farmors hund Nicole var så himla, himla söt och följde efter sin matte vart hon än gick. Gulliseeeen.
 
Mitt kusinbarn Dylan hade blivit så stor. Här hänger han hos sin mormor, alltså min moster.
 
Födelsedagsbarnet – min finaste kusin Therese, och hennes kompis Suss!
 
Hary var såklart med och firade.
 
Det var fint väder och vi var ute i trädgården, lekte och umgicks.
 
Ett par timmar senare serverades det tårta!
 
Och kaffe såklart.
 
Pia och Dan!
 
Vi sjöng och hurrade för Tesse <3
 
Och sedan var det dags att öppna presenter.
 
Men det finaste var ändå när Stefan och några till överraskade Tesse med en sprillans ny cykel. Glädjen och kärleken mellan dessa två alltså, och snart är de en till i sin lilla familj. Älskar dem så mycket, så fantastiskt fina människor <3
 
Jag passade på ett gosa extra mycket med Dylan. Vi ses ju inte så ofta eftersom han och hans mamma (min kusin Caroline) bor i Stockholm. Kommentarer som "övning ger färdighet" och "det klär dig" till denna bild undanbedes. Kan inte hålla i ett barn just nu utan att någon måste kommentera guuud är det inte dags för dig snart. Har så svårt för att identifieras som vandrande äggstockar.
 
Det var en så fin kväll med världens finaste släkt. Grattis till dina 30 år Tesse, är väldigt glad över att ha dig i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Therése

Men alltså åååååhhhh! Fina, fina du! Älskar dig med så otroligt mycket ❤❤❤ Tack för att du kom och förgyllde min dag ❤

Svar: <3 <3 <3
Sofie Strandberg

2018-05-02 @ 14:28:41
Postat av: Ewe

Men herregud får du sådana kommentarer? :O Om någon sa så till mig hade de fått en fet smäll! :P Haha

Svar: Haha, I know!
Sofie Strandberg

2018-05-02 @ 20:48:24
URL: http://ewees.blogg.se
Postat av: M

Kommer aldrig mer att kommentera sådana tillfällen! Puss, knäppgök!


Svar: Haha tack mamma! <3
Sofie Strandberg

2018-05-07 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0