Min torsdag i Helsingborg

I torsdags var det Kristi himmelfärdsdag och jag var ledig. Vid 13-tiden tog jag tåget till Helsingborg för att hälsa på Regina i hennes nya lägenhet och för att hänga i en annan stad. Reginas lägenhet var så fin!
 
Utsikten var fantastisk. Det var dessutom sommar och 24 grader varmt.
 
Vi korkade upp bubbel, pratade om livet och gjorde oss sakta men säkert redo för en eftermiddag på stan.
 
Sedan traskade vi ner till Hamnkrogen vid Knutpunkten.
 
Beställde in vars en dagens och delade på en flaska rosé. Det kändes som semester! Vilket jag i och för sig hade, en minisemester.
 
När vi ätit upp gick vi vidare mot Beach Club.
 
Beställde in öl, oliver och nötter.
 
Måste dokumentera först såklart <3
 
Glad somrig tjej! Toppen är ny och kommer från H&M!
 
Så satt vi kvar tills klockan blev 22.30 och det började sakta bli mörkt. Då var det dags att gå till tåget och åka hem till Malmö igen. Vilken fin torsdag och så mysigt att vara i Helsingborg! Mer sånt!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej, jag följer Egoinas blogg och du dyker upp där emellanåt. Varje gång jag ser en bild av dig tänker vilken vacker människa som utstrålar energi och positivitet och framåtanda. Jag har ju ingen aning om vem du är egentligen, men ville bara tala om att du helt enkelt utstrålar grymt mycket bra saker 😊

Svar: Men OH så fint sagt!! TACK. Detta gjorde min dag! <3
Sofie Strandberg

2018-05-14 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0