Mina senaste mobilbilder.

Nu var det ett tag sedan vi tittade på mina senaste mobilbilder. Så, tycker att vi kikar.
 
Jag skulle hämta ut ett paket på posten en dag och biträdet ger mig det här?! "Vad i...?" sa jag medan hon tittade lite försiktigt på mig. "Det är bara kläder i det va?" frågade hon. Ja, tack och lov så var det ju det. Men alltså skärpning PostNord!
 
Jag och min kollega Stina åt lunch på Espresso House för någon vecka sedan. Jag åt en vegansk wrap och drack latte till. Mycket gott!
 
Har nästan hela långhelgen ätit frukost på balkongen. Det har ju varit strålande väder och man måste ta vara på alla soltimmar.
 
Syrenerna har börjat slå ut. Oh!! Kan vara min favoritsommarblomma. Funderar på att smyga ner till Ribban och stjäla ett par. Den här bilden tog jag vid S:t Petri kyrka på väg ner till stan i helgen.
 
Regina tog den här bilden under vår heldag i Helsingborg. Jag är tydligen såhär glad när jag ska dricka prosecco. Såklart, älskar ju prosecco.
 
Fick det här meddelandet av Netflix i torsdags och tyckte det var kul. Riverdale = good day indeed.
 
En selfie på mig och Dan från lördagens dop.
 
I söndags testade vi en ny restaurang som jag har velat äta på så länge, Nguyen's Sandwiches vid Gustav Adolfs torg. Vi beställde in vars en banh mi, som är en vietnamesisk baguette. Så gott och prisvärt! Kommer hänga här mycket i sommar tror jag.
 
Och så lite bilder på gårdagens sommaroutfit. Inte visste jag när dessa bilder togs att jag skulle smälta bort. Icke ska man bära jeans när det är 25 grader varmt, kommer ej göra om detta misstag. Snygg var jag i alla fall.
 
Slut på mina senaste mobilbilder. Förresten! Idag kommer vår nya router och jag kan börja leva igen. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0