Tisdagstips x 3

Ett skepp kommer lastat med tre styck tisdagstips denna härliga morgon!
 
Podd – Poppanelen: För er som älskar pop! Varje fredag lyssnar jag på denna härliga podd med Pontus de Wolfe som presenterar fem sprillans färska poplåtar. Han brukar gästas av tre experter som diskuterar låtarna. Riktigt bra och intressant! Lyssna här.
 
 
Shawn Mendes – Nytt album: Shawn Mendes har släppt ett nytt album! Så, så, så bra och mysigt. Perfekt för morgonpromenader, kvällar på balkongen, häng i parken eller på efterfesten.
 
 
Lill-Babs – Leva livet: Jag vet inte varför, men jag har blivit så fascinerad av Barbro Svensson. Vilket liv hon levde! Jag har tittat på hennes dokumentär Leva livet på TV4 Play och tänker WOW, så fantastisk och stark hon var. Älskar klippen från 50- och 60-talet! Här hittar ni dokumentären som är i två delar.
 
Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0