Vecka 19.

God morgon, god morgon! Rise and shine och sådär.
 
Så var det måndag igen och ny vecka! Fast den här veckan jobbar jag bara tre dagar. På torsdag är det Kristi himmelsfärds dag och då är jag ledig, dessutom har jag unnat mig en extra ledig dag på fredag! Det blir en ordentlig långhelg med andra ord.
 
På torsdag ska jag till Helsingborg och hälsa på Regina i hennes nya lägenhet! Det ska bli supermysigt att umgås och att få hänga i en annan stad lite. Var ett bra tag sedan jag var i Helsingborg. Hoppas på sol och värme så vi kan dricka vin på en uteservering.
 
På lördag ska vi på Nejas och Robins dotters dop! Lilla Sigrid, tiden går så fort. På kvällen ska vi hem och titta på Eurovision. Heja Sverige och Benjamin! Kan nog gå bra ändå.
 
I veckan ska jag annars gå på stan, ut och springa, hänga hemma och såklart jobba, jobba, jobba :)
Hoppas det blir strålande sol varje dag så jag kan sola på balkongen också.
 
Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0