Listan om snacks

Glad torsdag och Kanelbullens dag hörni! Glöm inte att fira och köp en extra bulle idag. Här på bloggen firar vi med en ordentlig lista om snacks!
 
 
Topp 3 smågodis?
Daimbitar, hallon- och lakritsskallar och gröna gelégrodor.
 
Popcorn eller godis på bio?
Alltså, detta är alltid ett för svårt val för mig så jag köper oftast båda. Det är en bra kombination och ju mer desto bättre tänker jag.
 
Vad för biogodis då?
Brukar köra daimkulor och naturella popcorn (alltså ingen med konstig smak, bara saltade).
 
 
Bästa chokladen?
Haha, daim. Älskar daaaaim. Snickers är också gott.
 
Ostbågar eller chips?
Chips alla gånger.
 
Favoritchips?
Sourcream and onion, klassiker.
 
 
Bästa mellanmålet?
Jag är ganska dålig på mellanmål rent generellt. Äter gärna ett knäckebröd eller äpple eller sådär. Men annars räcker kaffe och té för mig.
 
Bästa fyllekäket?
En flottig hamburgare från Max med pommes och dipp. Är det riktigt jobbigt beställer jag milkshake också.
 
Favoritbakelse?
Oh, finns så många! Gillar chokladbiskvier väldigt mycket. Men gillar de flesta bakelser.
 
 
Godaste pajen?
Hmm, måste väl ändå vara äppelpaj? Är inte sådär jätteglad i paj rent generellt. Men ska det vara paj så måste det vara med smuldeg!
 
Godaste småkakan?
Räknas ballerina som småkakor? Annars är ju småkakor det tråkigaste. Är inget fan av dem.
 
 
Bästa läsken?
Pepsi Max!
 
Glass eller tårta?
Hmm, tror tårta ändå. Prinsesstårta helst.
 
Favoritefterrätt som liten?
Mammas pannkakstårta eller glace au four.
 
 
Favoritefterrätt som stor?
Allt som är sött och chokladigt typ. Jag är inte kräsen.
 
Vad beställer du för efterrätt på restaurang?
Beställer nästan aldrig efterrätt på restaurang, är mer en förrättsperson. Beställer istället nästan alltid kaffe efter maten.
 
 
Favoritfrukt?
Räknas vindruvor? Annars söta äpplen.
 
Favoritgodis utomlands?
Har inget särskilt men köper alltid M&M's på flygplatsen innan en resa.
 
Det ultimata fredagsmyset?
Tacos, ett glas vitt vin och antingen linschips eller mörk choklad till eftersnacks. Och så Idol på TV:n såklart!
 
 
Bästa glassmak?
Pecannöt.
 
Och i GB-sortimentet?
Daimstrut! Haha, jag och min daim alltså.
 
Bästa godissmaken?
Gillar nästan allt gelégodis.
 
 
Lista stulen från Sandra Beijer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0