Sarahs och Niclas bröllop, 6/10 2018: del 2

Då var det dags att riva av de sista bilderna från Sarahs och Niclas bröllop den 6 oktober! Här hittar ni del 1. Det var dags för själva bröllopsfesten och vi minglade ute på terrassen. Tänk att det skulle bli så fint väder också! Det var strålande sol och 15 grader varmt.
 
Carro, Johanna och Sandra.
 
Titta fina personer! Dan, Lars, Lina, Niclas, Sarah och Johan.
 
Stiliga män.
 
Finaste bruden!! Är så glad över att ha denna person i mitt liv.
 
Bordsplaceringen var så fint uppskriven. Vi fick mycket inspiration till vårt bröllop!
 
Brudgummen.
 
Sarahs pappa och mamma.
 
Niclas kusiner Viktor, Otto och Måns samt Niclas brors sambo Moa.
 
Niclas och hans lillebror Mattias.
 
Lina och Lars var gulliga och matchade i grått.
 
Emelie och Philip och deras dotter Ellie.
 
Alltså jag älskar den här bilden, haha! Johanna ska rätta till Sarahs klänning inför fotot och Dan passar på att ta bild just här. Så härlig energi i bilden.
 
<3 
 
Carro och jag! Tänk att jag har känt henne i hela mitt liv och att vi växte upp bara ett stenkast från varandra. Underbara människa.
 
Rasten tog slut och vi kallades in till middagen igen.
 
Det var dags för en lek och Sarah skulle känna på olika personers vader och sedan gissa vem som var Niclas. Hon gissade rätt! Helt sjukt.
 
Efterrätt var en chokladmousse, mums!
 
Johan och Niclas.
 
Ovanför presentbordet hängde fina foton på Sarah och Niclas.
 
Philip och Emelie och lilla Ellie. Här är det snart sovdags för Ellie!
 
Sös, Sarah och jag när vi hängde i badrummet för att bättra på sminket och andas en sekund. Sötra mi.
 
Här ser ni Sarahs vigselring! Huuur fin??
 
Sarahs morbror Andreas, hans sambo Linnéa och Dan är inne i en diskussion.
 
Sarahs mormor och morfar.
 
Dags att skära upp tårtan.
 
Dessa två underbara, så fina!!
 
Sedan gjorde vi en lek där alla skulle tända ljus och sätta dem i två hjärtformade ljushållare framför Sarah och Niclas.
 
Sedan blåste de ut ljusen och vi önskade dem lycka till i framtiden.
 
Jag hade äran att få sitta vid honnörsbordet och satt bredvid Niclas lillebror Mattias. Hej från oss!
 
Vi minglade vidare.
 
Tills det blev dags för första dansen.
 
Oh <3333
 
Och så drog den riktiga festen igång. Aperol Spritz, javisst!
 
Niclas och Mattias.
 
Sen dansade vi mycket och länge, åt korv med bröd och skreksjöng till gamla låtar. Vilken fantastisk kväll! Sarah och Niclas, ni är några av de bästa jag vet och jag är så oerhört glad för er skull. Nu kör vi, mot oändligheten och vidare!

Kommentarer
Postat av: M

Sååå många fina bilder från bröllopet! Puss och kram! <3<3

2018-10-29 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0