Tisdag, blåskala och frisörbesök

Hej och god morgon! Jag har haft så mycket energi sen jag kom hem från Mallorca och det har varit en väldigt härlig stämning på kontoret. Kul!
 
Igår var det en bra tisdag. Den började med jag klädde mig helt i blåskala. Jeans från Gina Tricot och skjorta från H&M.
 
På lunchen gick jag på stan för att handla lite grejer till bröllopet på lördag. Ni vet, strumpbyxor, eyeliner och så en ny handkräm. Brukar köpa Acos handkräm men ville testa Löwengrips handbalm den här gången, gillade den inte jättemycket faktiskt. Den har helt för stark parfym och känns för oljig för min smak.
 
Klockan 17 hade jag en frisörtid hos Emelie på Vassa Strå på Caroli. Jag har börjat gå till en annan frisör nu eftersom min förra på Nikita Triangeln slutade. Min kollega Susanna tipsade mig om Emelie på Vassa Strå och jag har varit jättenöjd de senaste gångerna! Den här gången skulle jag klippa och färga håret. Jag håller på att låta min egen hårfärg växa ut, så jag skulle ljusa upp gammal färg i topparna och lägga över en nyansering för att få det mer enhetligt.
 
Har någon form av blekning här i topparna.
 
Fick en latte och en bit choklad. Älskar att hänga hos frisören och bli bortskämd.
 
En tvätt, nyansering och lite klippning senare blev det såhär. Titta så fint!
 
Jag är väldigt nöjd. Tyvärr glömde vi att ta en förebild, så det är kanske svårt att se skillnaden. Men det är i en mycket varmare, mjukare ton nu precis som min egen hårfärg. Och det var min toppentisdag!

Kommentarer
Postat av: M

Jättefint!! <3

Svar: <3
Sofie Strandberg

2018-10-08 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0