Torsdags- och fredagskläder

Heej och glad lördag!
 
Vet ni, jag har så dålig inspiration när det kommer till kläder just nu. Dessutom håller jag på att låta mitt hår växa ut (vill ha långt till bröllopet i sommar) och just nu är det i en störig mellanlängd. Ingenting blir riktigt bra och jag drar på mig samma jeans och liknande skjortor varje dag. Ibland blir det bara så. Men två dagar den här veckan har jag ändå klätt upp mig lite extra!
 
Torsdag
I torsdags skulle jag och min kollega Eva gå på en after work tillsammans med två föredetta kollegor, Viktoria och Caroline. Vädret var mörkt, dimmigt och grått. Väldigt höstigt med andra ord.
 
Tog på mig jeans och blus från Gina som jag köpte förra året. Skor från Din Sko. Vi gick till Julie Vinbar på Tegelgårdsgatan efter jobbet, drack vin och åt ost. Mycket fin torsdagskväll!
 
Fredag
Igår var det bara 3 grader varmt när jag cyklade till jobbet, men jag var så trött på mina jeans och trotsade vädret med strumpbyxor.
 
Hade klänning från H&M och lackskor från Din Sko. Är det ens lönt att jag berättar var min skor kommer ifrån? Köper alla på Din Sko, haha. Jag skickade en bild till Sarah H och skrev "Är såhär fräsch idag", fick bild tillbaka att hon hade på sig exakt likadan klänning haha. Great minds <3
 
Den här helgen ska jag och Dan inte göra någonting och det ska bli så skönt. Jag ska träna lite, gå på stan, äta hemgjorda hamburgare ikväll och titta på film med Dan. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0