Fredag, Niclas födelsedag och restaurangbesök

I fredags mötte jag och Dan upp Sarah och Niclas, Carro och Johan efter jobbet. Niclas hade fyllt 30 och det skulle såklart firas med en middag ute. Vi hade bokat bord på Gastronomi & Harmoni i Limhamn. Här är Johan och Niclas!
 
Jag, Sarah och Carro.
 
Jag och Sarah beställde in flapstek med kastanj, ostronskivling, broccolipuré och brysselkål. Mums! De andra åt lammstek som också verkade gott.
 
När vi var klara åkte vi hem till Sarah och Niclas för kaffe och efterrätt.
 
Niclas öppnade presenter, vi sjöng och åt sen tårta.
 
Så spelade vi lite spel och pratade om livet. Fina, fina vänner. Detta var en av mina bättre fredagar! Förutom att jag sedan gick hem och däckade av förkylning. Annars så fin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0