Två höstoutfits

Hösten är ändå den bästa årstiden när det gäller kläder. Man behöver inte bunkra upp med tjocka tröjor och långkalsonger som på vintern, eller springa runt i tunna klänningar för att inte svettas ihjäl som på sommaren. Alldeles lagom med andra ord. Dessutom är höstkollektionerna så fina tycker jag! Här är två av mina outfits från förra veckan.
 
I onsdags såg jag ut såhär! Helt klädd i Lindex.
 
Tröjan är relativt ny och väldigt skön. Lagom längd på ärmarna också i och med att hösten hittills har varit så varm.
 
Byxorna är gamla, men också från Lindex. Älskar dem. Tröjan hittar ni här förresten!
 
I fredags skulle jag på after work efter jobbet och gjorde mig extra vardagsfin. Är det bara jag som helst klär upp mig på fredagar? Tror att det sitter i sedan jag var liten och mamma ville att jag skulle spara nyinköpta kläder och använda först den kommande fredagen.
 
Kostymbyxorna är från Zara och blusen har jag lånat från Sarah. Det här med S(Z)aror är minsann himla bra. Blusen kommer i alla fall från Gina Tricot.
 
Min kollega Susanna bar lackskor på jobbet en dag. "Lägg ägg så fint" utbrast jag och gick samma dag och köpte ett par liknande. Kände direkt att min garderob behövde ett par lackskor. Din Sko kommer dem ifrån och ni hittar dem här!
 
Klart slut på höstoutfitsrapporteringen. Vilka är era favoriter i höst?

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jättefint! :) Avis på dig som kan gå så lättklädd, är så kallt på mitt jobb att man måste ha tjocktröja redan nu haha

Svar: Så segt när det är kallt! Det är det på mitt jobb på vintern också. Då får man klä på sig riktigt ordentligt. Men än så länge har det varit en så varm höst.
Sofie Strandberg

2018-09-19 @ 20:47:31
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0