Lördag, Klostergatans vin och delikatess, Lund

I lördags var det vår. Jag och Dan började dagen med att traska runt på stan och leta kostym till honom till bröllopet. Han hittade en nästan direkt och nu är den beställd och måttanpassad. Så härligt! Detta gjorde att jag gick runt i en bröllopsbubbla ungefär hela dagen. Kunde inte tänka på något annat än att det snart är dags.
 
När det blev kväll gjorde vi oss i ordning eftersom vi skulle ut och äta med Carro, Johan, Sarah och Niclas. Jag hade på mig en klänning jag köpte i julas från Warehouse och ett par nya vita sneakers från Din Sko.
 
Carro hade bokat bord på Klostergatans vin och delikatess i Lund, så dit anlände vi runt 18.30.
 
Många i vårt sällskap beställde torskfilé.
 
Och jag beställde en halstrad råbiff med pommes och rödvinssås.
 
Till efterrätt tog jag en kaffedrink och en chokladtryffel.
 
När vi hade ätit och druckit upp gick vi vidare till en bar som jag inte kommer ihåg namnet på och sedan tog vi tåget hem igen. Vilken fin lördagskväll i vårluften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0