Mina senaste mobilbilder

Vet ni! Idag åker vi till Berlin. Medan vi utforskar den staden och försöker hitta till hotellet så ska ni få kika på mina senaste mobilbilder.
 
Fick den här notisen från Headspace när jag hade en extra dålig måndag. Tyckte den speglade mina känslor inombords just då.
 
Om ni åker Öresundståg kan ni hitta det här bladet ombord! Det heter Nästa Stopp och i aprils nummer var jag modell. Det är så kul att jobba på byrå, man får göra otroligt många olika saker.
 
En fredag tog jag och min vän Ingrid en AW. Vi gick till Lilla Torg precis som resten av Malmö och trängdes på en uteservering. Här ovan ser ni mitt och Ingrids provisoriska bord.
 
Jag och min kollega Robban var ute och gick en lunch och då var det såhär fint i vår stad! Hej våren, du har varit saknad.
 
Sköna tisdagskläder! Jeans från Gina och tröja från H&M.
 
En annan morgon gick jag på ett frukostevent på MQ på Hansa. Eller, event och event. Men man fick frukost och 20 % rabatt på ett helt köp. Jag köpte en klänning som jag ska ha på ett bröllop i sommar (obs ej mitt eget då).
 
Promenerade sedan till jobbet och det var så fint och mysigt. Älskar förmiddagarna när man har hela dagen framför sig.
 
Jag tog en printscreen på hur vädret kommer att vara i Berlin i veckan. Det ser mycket lovande ut.
 
Vi var på brunch hos Emelie och Philip i lördags och jag klädde upp mig i ny kjol från H&M.
 
På kvällen svidade jag sedan om till yogakläder och köpte sushi. Jag och Dan var bara hemma i lördagskväll, åt hämtmat och tittade på film. Så mysigt och välbehövt!
 
Niclas skickade en länk till mig och ett par kompisar med vilken träning som passade sitt stjärntecken bäst. Jag och Dan har samma stjärntecken (fisk) och på mig passade den här beskrivningen väldigt bra! Jag gillar löpning, yoga och pilates. "Lugna" övningar liksom, men tycker ändå om att ta i och utmana mig. Vill dock inte att det ska bli för hetsigt och har därför svårt med styrketräning. På Dan däremot passade detta inte in alls, han är väldigt resultatinriktad och älskar hetsig träning. Men jag är också en typisk fisk, till skillnad från Dan.
 
Söndagsmiddagen förra veckan bestod av plockmat! Rostbiff, sallad, avokado, potatissallad, räksallad, ost, ägg med mera. Vårigt och gott.
 
Hej från mig i måndags!
 
Känner att detta definitivt är anledningen till varför träning är så tråkigt just nu.
 
På Moderna Museet kan man gå och kika på en Warhol-utställning just nu. Tänkte att jag skulle dit snart! Den här väggen med reklam för utställningen gick jag förbi igår.
 
Hämtade även ut mitt nya pass igår. Är ändå glad att man blir snyggare med åldern. Inte bara blir livet bättre, roligare och man blir smartare, utan man blir också snyggare. Win!
 
Hoppas ni har en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0