Torsdag med födelsedagsmiddag och konsert

I torsdags fick jag min födelsedagspresent av min syster! Nämligen en helkväll ute. Jag hade önskat mig biljetter till Thomas Stenströms konsert på Babel och det fick jag! Var överlycklig för detta. Dessutom bjöd Sös mig på middag <3 Vi åt tacos, sallad med tofu och kimchi fries på Scania Bar. Muuuums! Rekommenderar alla att äta eller bara hänga på Scania. Det är supermysigt där!
 
Vid 20-tiden gick vi mot Babel och förbandet Djurparken började spela.
 
Jag och söstra mi!
 
Vid 21-tiden kom Thomas in och började spela låten Blixtar och dunder.
 
Alltså Thooomaaaas. Är typ kär i honom? Skvallra inte för Dan.
 
Nej men skämt åsido, tycker att hans musik är fantastisk och min syster blev nästan förvånad då jag kunde varenda låt utantill. Några av mina favoriter är Eldorado, Forever Young, Allt jag har och såklart Slå mig hårt i ansiktet. Jag hoppade och sjöng och dansade tills konserten slutade vid 23-tiden och det var dags att åka hem. Jag blir alltid så ledsen när ett ögonblick jag har längtat efter är slut. Kommer ju att vara helt förkrossad efter bröllopet.
 
Jag lade upp en film från konserten på Instagram Story och taggade Thomas Stenström. Dagen efter delade han min film på sin instagram! Hur kul?
 
Vilken riktig pangtorsdag det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0