Vecka 14

Just nu tänker jag mycket på:
 
  • Att jag idag sprang 4 km och höll på att dö? Tråkigt att kondition är en färskvara. Det är så jobbigt att träna upp den när man inte har sprungit på ett tag.

  • Att jag måste boka in meditationstider för mig själv den här veckan. Det tar liksom 10 minuter och ändå är jag så dålig på att göra det.

  • Cellprovet jag ska ta på onsdag. Alltid lika obekvämt, men ack så viktigt.

  • Att Dan ska prova och förhoppningsvis köpa kostym till bröllopet på lördag! Vi ska bara gå runt på stan, kika i olika butiker och prova. Det ska bli mysigt och kul!

  • Det fina vårvädret som min app säger att det ska vara den här veckan.

  • På restauranghänget med Sarah, Niclas, Carro och Johan på lördagkväll. Vi ska äta på Klostergatans vin och delikatess i Lund. Så mysigt!

  • Blogginlägget med TV-serier jag såg i mars som jag ska skriva. Det tar sådan tid pga jag tittar på för många serier, haha.

  • De goda tårtorna jag åt på Alicias 5-års kalas igår. Sara är grym på att baka! Ni ska få se bilder i ett annat inlägg.

Hoppas ni har haft en fin måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0