Vecka 15

Klockan är 10.30 och jag sitter i ett undersökningsrum på vårdcentralen. En läkare lyser med en ficklampa i mina ögon, vrider mitt huvud åt olika håll och frågar om det snurrar.
 
Så började min måndag. Eller den började med att jag först fick sitta på vårdcentralen och vänta i 2 h på att det skulle bli min tur. Igår fick jag så obehagliga yrselattacker, rummet bara snurrade och snurrade. Som att jag satt i en karusell. Läkaren sa att det var kristallerna i örat som hade hamnat fel, men de verkar ligga på sin plats nu.
 
Härlig måndag! Vi får hoppas på att resten av veckan blir bra.
 
Den här veckan har jag tre saker inplanerade:
  • På onsdag ska jag klippa mig! Topparna bara, men ska bli så skönt för min lugg är helt för lång nu.

  • På torsdag ska jag och min syster äntligen gå på Thomas Stenströms konsert på Babel. Som jag har längtat!! Det ska bli så kul.

  • På lördag ska jag och Dan tillsammans med Sarah, Niclas och Sös hem till Emelie och Philip på brunch. Det ska bli så mysigt!
 
Annars då? Jag ska träna, prata med min terapeut, springa ett par ärenden på stan och försöka ta det så lugnt jag kan. Försöka göra saker jag tycker är roligt.
 
Hoppas ni hade en fin helg och en fin början på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0