Vecka 16

 
Hejsan!
 
Måndag och vecka 16. Påskveckan = kort vecka och extra kort vecka för mig som åker till Berlin på onsdag. Har inte det minsta måndagsångest idag, utan bara respepp! Det är så mycket jag behöver förbereda innan vi åker. Hämta ut mitt nya pass, tvätta och packa, prata med min kompis Sandra som ska mata Nima, etc etc. Dessutom har jag massor på jobbet, så det blir två hektiska dagar. Poff kommer det säga och sedan är jag i Tyskland!
 
Andra saker jag funderar på den här veckan är:
  • När kommer min brudklänning till butiken egentligen? Vill prova deeeeen.

  • I Berlin ska det vara cirka 20 grader varmt den här veckan. Hur känns ens 20 grader?! Har glömt bort efter denna långa vinter. Vad ska jag ta med mig för jacka??

  • Idag börjar sista säsongen av Game of Thrones och det är ju så spännande! Hur kommer allt sluta? Vi såg det sista avsnittet av förra säsongen igår för att påminna oss om hur det slutade.

De resterande planerna för den här veckan är att fira min pappas 60-års dag och min mammas 57-års dag, vara kulturell i Berlin, äta mat och dricka vin och fira påsk ganska opåskigt.
 
Hur ser er vecka ut och har ni några stora påskplaner? Glad måndag!

Kommentarer
Postat av: M

Myyys!! Puss <3

2019-04-15 @ 08:22:52

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0