Carros möhippa, del 1: Kidnappning och brunch på Boulebaren

Lördagen den 17 augusti gick jag upp tidigt, packade min ryggsäck och begav mig ut i regnet. Det var nämligen dags för Carros möhippa! Carro och Johan gifter sig den 14 september och jag har äran att vara brudtärna. Som vi hade planerat den här dagen! I många, många månader <3
 
En peppig selfie i regnet innan jag hoppade på bussen som tog mig till Bjärred där jag skulle möta upp resten av gänget.
 
Vi hade bestämt att vi skulle kidnappa Carro strax innan klockan 09, så 08.45 möttes hela ligan i Bjärred. Vi hade bestämt att alla skulle ha på sig något i rosa, vilket inte syns här under alla regnjackor. Men fina var vi!
 
Vi traskade bort till Carros och Johans hus.
 
Satte på låten Mi Gente som är en av Carros absoluta favoriter och så bankade vi på dörren.
 
Och ryckte lite i handtaget.
 
Surprise!! Så glad och pepp Carro <3
 
Carro fick sin utstyrsel för dagen och vi korkade upp bubbel.
 
Alla fick vars en goodiebag med olika förnödenheter som kan vara bra att ha under dagen.
 
Som ett Oh shit kit, haha.
 
Och så fick vi armband.
 
Den vackra bruden!
 
Vi hade också två bebisar med oss under dagen. Såsom lillebror som inte riktigt fått ett namn än!
 
Och Tyra.
 
Vid 10.45 tog vi oss in till Malmö.
 
Och förberedde oss för brunch på Boulebaren.
 
Peppigt gäng!
 
Vi köpte något att dricka och slog oss ned.
 
En svensexa kom förbi och ville ta bild med Carro. Brudgummen var lite avundsjuk på Carros fina utstyrsel och frågade om de skulle byta.
 
Carro och Louise!
 
Lina, Sarah, jag, Madde och Anna.
 
Carro körde en presentationsrunda med vad alla hette och hur hon kände alla i möhippegänget. Sedan var det dags för ett quiz, nämligen Brudgummen sa vad? Jag hade skickat lite frågor till Johan och så skulle Carro gissa vad han hade svarat.
 
Det var klurigt, men hon lyckades pricka in väldigt många rätt!
 
Sedan åt vi brunch och jag tryckte i mig halva efterrättsbordet ungefär. Vid 13.30 var det dags att bege sig vidare mot nästa aktivitet, men det får ni se mer av i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0