Vecka 33

Hej och god kväll!
 
Ett sent måndagsinlägg idag, men jag var mycket trött igår och imorse blev det inget. Men hoppas att ni har haft en fin måndag! Min har varit mycket mysig. Först fick jag fika och bröllopspresent på jobbet och sedan kvällsbadade jag med min granne och vän Sandra. Vilken fin måndag alltså! Firade med sushi och glass till och med.
 
Annars är det Malmöfestivalen den här veckan och jag har inte en enda spelning inbokad? Så galet. Jag ville se Veronica Maggio i lördags och missade det och så ville jag se Linnéa Henriksson som jag trodde var senare i veckan men det var tydligen igår, så missade det också. Haha, aja. Imorgon ska jag ner till festivalen tillsammans med Sarah för att äta något gott i alla fall!
 
Annars ska jag jobba, börja laga mat igen, kaaanske komma igång med kvällspromenader och njuta av vardagen och rutiner. På lördag fyller min syster år och det ska firas genom en heldag i Köpenhamn! Så kul! Har inte varit i Köpenhamn i sommar än, så det ska bli extra mysigt.
 
Ska försöka bli klar med inläggen från Prag också. Stay tuned!
 
Kolla så fint jobb jag har! Fick blommor och ett presentkort på en finfin sushirestaurang vid Drottningtorget här i Malmö <3
 
Det var ganska blåsigt idag, men ack så härligt med ett kvällsdopp.

Kommentarer
Postat av: M

Mys! Hoppas det verkligen blir bra väder på lördag!! Puss <3<3

2019-08-13 @ 17:30:34

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0