En riktigt julig helg

I helgen gjorde jag ett par ganska juliga saker. Vi kikar!
 
Lördag
I lördags åkte jag och Dan till Linnéa och Robin i Kågeröd. Vi hade bokat in en julmiddag med vårt gäng. Hemma hos Linnéa och Robin var granen klädd och det var riktig julstämning.
 
Linnéa hade dukat långbord i vardagsrummet.
 
Och i köket dukades julmaten fram. Muuuums så gott. Det var första gången jag åt julmat i år!
 
Efter maten var det dags att fira den här gullungen, Valter fyllde hela fyra år!
 
Och dagen till ära fick han givetvis en prinsesstårta med bilar på som hans mamma Sara hade bakat.
 
Och dessutom hade Linnéa gjort en saffranscheesecake. Mmmmm!
 
Jag och Sigrid försökte ta en selfie.
 
Men blev fotobombade av Edvin, haha. Gullungar! Vid 22.30-tiden tog vi tåget hem till Malmö igen. En riktigt mysig lördag!
 
Söndag
I söndags städade jag och Dan lägenheten. Älskar när den är nystädad, vill alltid ha den så.
 
Det var andra advent och Sarah och Niclas skulle komma över på lite spontanfika. Jag dukade köksbordet för kaffe och fika. Längtar så tills våra nya stolar kommer!
 
Vi fick en jättefin julgrupp av Lars och Lina förra veckan och amaryllisen växer så det knakar. Den får just nu pryda soffbordet.
 
Och det var lite från vår juliga helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0