Julafton 2019

Då ska vi kika på hur vår julafton såg ut! Klockan 12.00 anlände vi till min morbror i Sölvesborg.
 
De hade findukat långbord i vardagsrummet.
 
Och så bjöds det på en fördrink som smakade som glögg-sangria. Mycket gott och fräscht.
 
Lillebror Carl, Alice och jag.
 
Jag och min bättre hälft.
 
Klockan 13 hade hela släkten på min mammas sida anlänt och då var det dags att äta. Mmm, vilket julbord!
 
Vi åt mycket och länge och sjöng snapsvisor.
 
Tesse och Hary!
 
Sanne med sin systerdotter Moa.
 
Klockan 15 var det dags för Kalle och då bänkade sig hela släkten framför TV:n. Så himla mysig bild tycker jag. Här sitter mormor, mostrar, morbror, kusiner, kusinbarn, ingifta respektive och släktens hund <3
 
Runt 17-tiden lämnade min familj Sölvesborg och körde hem till mamma och pappa i Löddeköpinge. Där blev det dags för gröt.
 
Carl plingade på gitarren lite.
 
Och så delade vi ut julklappar. En mysig julafton med hela familjen och släkten samlad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0