Pasta med jordärtskocka, julig cocktail och emojiquiz

I lördags klädde jag upp mig, tog Dan och en växt under armen och...
 
Åkte tåg till Helsingborg!
 
Vi skulle nämligen hem till Regina och Frédéric, äta middag och mysa. Hade längtat efter den här kvällen så mycket!
 
De bjöd på pasta med jordärtskocka och rödvin. Mmmm, så himla gott.
 
Viktigt att fotografera maten först som ni vet.
 
Efter maten bjöd de på en jättegod cocktail som bestod av fireball, äppelmust och lite lime. Alltså SÅ god. Ska sno receptet.
 
Medan killarna fixade drinkarna chillade vi och tog bilder på varandra.
 
Sedan var det dags att spela lite! Regina hade förberett ett emojiquiz där man skulle gissa vilken filmtitel som visades i emojis. Här ser ni Dirty Dancing till exempel, haha. Riktigt kul och vi var rätt duktiga. Jag vann då.
 
Sedan spelade vi "Vad gör jag?". Här vann jag då inte.
 
Så bjöd de på chokladlikör, och jag och Regina tog för många selfies så att jag och Dan plötsligt fick springa till sista tåget. Vilken fin kväll med superfina kompisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0