Vecka 50

Måndag och vecka 50.
 
Igår satte vi upp adventsljusstakar, så nu är vår lägenhet lite mer julanpassad. Jag vill ha så mycket lampor och ljus det bara går nu. Igår kändes det som att solen inte gick upp alls. Det var bara en grå massa hela dagen.
 
För att göra den här måndagen lite mysigare har jag unnat mig följande:
  • Har klätt mig i en varm, stickad tröja så jag inte ska frysa ihjäl på kontoret.

  • Bokat in lunch med min lillebror.

  • Ska på spinning efter jobbet för att kickstarta veckan och förhoppningsvis bli lite piggare.
Annars den här veckan är det mycket som ska förberedas inför jul på jobbet. Jag har några luncher inbokade och på lördag ska vi till Regina och Frédéric. Så mysigt det ska bli! På söndag ska vi fira tredje advent med julmys hemma hos Carro och Johan. Vi ska dricka glögg och spela paketspelet.
 
Den här veckan ska jag också fylla bloggen med inlägg från Tokyo, och så får ni såklart se vad jag gjorde i helgen.
 
Hoppas ni får en fin start på veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0