Vecka 51

Gud vad trött och seg jag är den här veckan. Det märks verkligen att jag snart ska in i ledighetsmode. Jag har inte någon särskild julkänsla heller, så igår klädde jag och Dan granen och jag slog in lite julklappar. Vet inte vad det är med mig, men jag är lite "off" i år. Jag som älskar allt som har med jul att göra. Har inte ens julbakat.
 
Nåväl. Den här veckan är det full rulle för mig på jobbet då det är mycket som ska bli klart innan ledigheten. Annars väntar följande:
 
  • Spinningpass för mig idag efter jobbet, hoppas det kickar igång min energi.

  • Jag har rätt många luncher inbokade den här veckan, både med kollegor, kunder och kompisar. Kul!

  • På fredag ska jag, Dan, Niclas och Lars gå och se Star Wars på bio. Sista filmen nu!

  • På lördag ska vi hem till mina föräldrar och fira lite jul i förskott. Vi ska spela julklappspelet, klä granen och äta middag. Hela familjen kommer att vara samlad och det ska bli så mysigt.

  • Och på söndag ska jag till frisören och göra mig julfräsch i håret.

Det var nog det ungefär. Annars ska jag försöka bli klar med alla Tokyo-inlägg så vi kan återgå till vardagen därefter :)
 
Titta vilken gullig liten julgran vi har!

Kommentarer
Postat av: M

Liten pluttegran! Jättesöt! 😍

2019-12-17 @ 12:45:05

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0