Vecka 52

God morgon och god jul!
 
Så blev det måndag, ny vecka och dessutom lillejulafton.
Idag jobbar jag men sedan blir det äntligen lite julledigt. Jag jobbar i och för sig 27 och 30 också, men det blir ändå ganska mycket ledighet.
 
Julveckan börjar med att vi ska fira lillejul hos Dans storebror Ola, som vi brukar varje år. På självaste julafton ska vi först till min släkt i Sölvesborg och på kvällen ska vi fira hos mamma och pappa i Löddeköpinge.
 
Annars ska jag försöka ta det så lugnt jag bara kan. Jag har ett par kompisträffar inbokade och så ska jag en sväng till min mormor i Kristianstad. Jag ska också försöka träna så mycket jag, springa ute om vädret tillåter eller ta ett pass på gymmet. Jag brukar krascha efter jul och min kropp mår så himla dåligt då. Så A och O den här julen är vila, ingen stress och ett och annat träningspass.
 
Överlag har jag försökt dra ner på måsten och stress den här julen. Jag har inte ens julbakat, vilket jag brukar tvinga mig till varje år. Har bara inte haft lust eller orkat, och då måste man inte heller. Det blir ju jul ändå!
 
Hur ska firar ni jul i år?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0