Vecka 53/Vecka 1

Hej kompisar!
 
Måndag och dagen innan nyårsafton.
Dan ligger hemma med halsfluss och försöker kurera sig så mycket han bara kan. Så himla typiskt att han skulle bli sjuk nu. Vi håller oss i vars en del av lägenheten för att inte smitta varandra, vilket också är så himla tråkigt.
 
I alla fall, slutet på 2019 och början på 2020. Wow, ett nytt decennium!
Imorgon ska vi hem till Carro och Johan och fira nyårsafton med fina vänner. Jag har en ny klänning och nya örhängen och är pepp. Hoppas, hoppas bara att Dan mår bättre.
 
Annars är jag äntligen lite ledig! En hel vecka från och med idag. Jag ska på bio med kompisar och träffa mina syskon innan ledigheten är över.
 
Här på bloggen ska vi summera 2019, kika på vad jag har gjort i mellandagarna och så ska vi riva av de sista Tokyo-bilderna.
 
Hoppas ni får ett par fina sista dagar på det här året!
 
Tack 2019 för allt du gav mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0