Veckans senaste mobilbilder

Dags att kika på mobilbilderna jag tagit den senaste veckan.
 
I söndags åkte jag och Dan ut till Carro och Johan för lite julmys. Familjen Hillerkrans <3
 
De hade julpyntat så fint i sitt hus. Snart är det julefrid!
 
Carro hade kokat kola och alla hade med sig lite fika. Vi värmde glögg, fikade och pratade mycket och länge.
 
Sedan var det dags för julklappsspelet! Hetsigt och roligt. Vilken mysig söndag och tredje advent.
 
I måndags klädde jag och Dan granen. Ja, jag vet att den står lite snett. Vi ska fixa det.
 
Men gullig och fin är den.
 
I tisdags hade vi julfrukost på jobbet och jag hade på mig colettebyxor och en tunika, båda från MQ.
 
Mysigt att komma till jobbet och mötas av det här uppdukade bordet.
 
Idag hade vi en liten miniavslutning på jobbet, tog bild till vår julhälsning och några av oss åt lunch ihop. Så mysigt. Dagen till ära bar jag en grön H&M-klänning och ett juligt diadem från Lindex. Obs på att jag inte hade på mig diademet hela dagen, haha.
 
Vi var några stycken som åt lunch på Savoy Grill ihop och jag beställde en fisk- och skaldjursgryta med aioli. Mmmm, väldigt gott.
 
Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0