En tidig födelsedagsoutfit med zebramönstrad klänning

Nu var det ett par dagar sen vi hördes, men jag hoppas att ni har haft en fin vecka. Min helg har varit lugn och härlig. I fredags hade jag bjudit över Sarah, Niclas, Carro och Johan på lite tidig födelsedagsmiddag för mig. Imorgon åker nämligen Sarah och Niclas till Vietnam och är borta ett tag, så vi passade på att fira mig lite innan och så fick vi umgås ordentligt innan de åker. I alla fall, jag hade en ny födelsedagsklänning. Jag har inte handlat kläder på länge nu och unnade mig denna zebramönstrade skapelsen från Lindex.
 
Den är ganska lång och rätt oversized, men så skön. Med knyte i midjan som man kan justera.
 
Ni hittar den här! Mer från kvällen visar jag i ett annat inlägg. Glad söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0