Mina senaste mobilbilder

Är allt bra med er? Med mig är det okej. Jag har haft lite otur med hälsan på sistone. Är det inte förkylning så är det huvudvärk. Jag har försökt lägga om min kost nu också så att jag inte ska äta så mycket socker (pga äter godis varje dag) och bli lite piggare. Har även börjat tillsätta D-vitamin. Hoppas att det blir någon skillnad och att vi får en mycket piggare och gladare Sofie.
 
Men nu får ni hänga med på hur min vardag har sett ut genom telefonen den senaste tiden!
 
Det äääär så kallt på vårt kontor och jag är så trött på det. Försöker klä mig varmt men tycker det är svårt för blir alldeles svettig hemma. Här har jag i alla fall svarta jeans, en stickad tröja från Lindex och skjorta från H&M under. Varmt och skönt.
 
Förra veckan slutade min kollega Emma och då hade vi avslutningsfika för henne. Robban hade bakat och pyntat så fint för Emmas skull!
 
Sedan var det dags för vinlotteri! Jag vaktade Susannas lotter också som inte kunde vara med och vi vann vars en flaska vin. Vilken tur!
 
Min terapeut förespråkar meditation, så jag har försökt ägna lite tid åt det nu. Det går okej, jag tycker det är svårt att sätta undan tid för det bara. Men jag märker att jag behöver det, så ska försöka att planera in det mer i vardagen. Jag har appen "Headspace" som pratar igenom en session med mig. Tycker den är bra!
 
Headspace brukar också skicka små gulliga meddelanden till mig varje dag. Som här!
 
I fredags skulle jag till tandläkaren i Lödde och gick upp tidigt. Gjorde mig fredagsfin i kavaj. Älskar förresten min sammetstoffs som jag köpt på Lindex!
 
På fredagkväll var vi ett gäng från kontoret som gick på avslutnings-AW för Emma som jobbade sin sista dag. Jag och Stina beställde in en plocktallrik med ost och chark.
 
Igår var det Malmö Näringslivsgala och dit gick jag med mina kollegor Anna, Lotte och Eva. Vilken show, helt fantastiskt! Och grattis till alla vinnare!
 
Fin kväll!
 
Idag har jag jobbat hemma och haft en enorm huvudvärk som har höll i sig nästan hela dagen. Tyckte synd om mig själv och åt Babybels.
 
Men Nima har mest chillat i vår nya myshörna och njutit av att solen har letat sig in i lägenheten.
 
Klart slut från mina senaste mobilbilder!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Har nog aldrig hört talas om ett kontor som INTE är kallt under vintern tyvärr, om det är till någon tröst :O
Tårtorna såg sjuuukt goda ut *dreglar* :)

Är också sjukt trött men börjar redan bli mycket piggare av ljuset och att det börjar bli varmare. Snart vår! <3

2019-02-13 @ 10:48:09
URL: http://ewees.blogg.se
Postat av: M

Inte kul med huvudvärk!! Krya på dig! Tro du behöver en godisbit då och då!!
Puss på dig! <3<3<3

2019-02-13 @ 14:30:36

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0