Vecka 8

Vecka 8 – sportlovsvecka för somliga, vanlig vecka för mig.
 
Jag och Dan har inte gjort många knop i helgen, och det har varit mysigt. Vi har tittat på Melodifestivalen, lagat mat, gått långpromenader och gått en vända på stan. Det kändes ju som hur mycket vår som helst i helgen! Här i Malmö var det 8 grader varmt och strålande sol. Jag har fotograferat små ögonblick från helgen, så det kikar vi på sen.
 
Den här veckan ska jag se om jag kan komma igång med träningen igen, efter tre veckors uppehåll. Nu verkar dock förkylningen ha lämnat min kropp, så hoppas att jag kan sätta igång igen. På lördag kommer min familj hit på födelsedagsmiddag för mig! Snaaart fyller jag år, okej om 10 dagar men det är ändå rätt snart. Det ska bli jättemysigt, min ena lillebror kommer till och med hem från Stockholm <3 På söndag ska vi på barnkalas för min guddotter Alicia i Kågeröd!
 
Annars har jag inga spännande saker inbokade mitt i veckan. Jag ska försöka ta hand om mig själv och unna mig små saker som take away-kaffe och lunchpromenader ner till stan.
 
Tja, ungefär så. Nu håller vi måndag!
 
Fina Malmö i helgens februarisol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0