Vecka 4

Hej på er och glad måndag!
 
Jag är så trött idag, mitt vanliga måndagshumör alltså. Min söndag var lite halvförstörd eftersom jag vaknade mitt i natten med magkatarr. Mår alltid jätteilla när det kommer så på natten, jag försökte få i mig en tablett och lite samarin men det tog ett tag innan det hjälpte. Så igår tog jag det väldigt lugnt, drack varken pepsi eller kaffe och låg mest i sängen och läste Bränn alla mina brev. Tråkigt, för hade tänkt fixa en del hemma men det får bli en annan dag.
 
Den här veckan då?
Idag ska jag till min terapeut och efter jobbet är det spinning. På torsdag är det bodypump och på fredag ska jag träffa Regina på en fika efter jobbet. På lördag rövas jag bort av Carro och Sarah, vi ska på spa på Mossbylund som jag har fått i födelsedagspresent. Det ska bli så mysigt! Tydligen ska vi äta/dricka afternoon tea och bara ha det riktigt härligt. På söndag ska vi nog se "Britt-Marie var här" på bio.
 
Tja, det var nog det. Idag ska jag äta lunch ute, sånt får man unna sig en grå måndag som denna.
 
Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0