Vecka 5

Hej och oj vilket sent vecko-inlägg det blev.
 
Jag är hemma och skriver från sjuksängen och snyter mig en gång var 5:e minut. Har fortfarande pyjamas på mig fast att klockan är över 11.
 
Imorgon hoppas jag att jag är kry så jag kan gå till kontoret igen. Annars ska jag försöka vila den här veckan, klura ut ett och annat vegetariskt recept och läsa bok.
 
På fredag ska jag till Regina på drinkkväll och det ska bli så roligt med en rejäl tjejkväll. Kul att åka till Helsingborg dessutom! Längesedan jag var där nu. På lördag ska vi träffa Sara, Linnéa och Rebbe med deras familjer i Lund och på söndag är det vilodag.
 
Det var ungefär det. Jag har lite bilder från helgen jag ska visa er i nästa inlägg, men jag kanske är lite frånvarande nu när jag är sjuk.
 
Vi hörs senare!
 
Från helgens goda Afternoon Tea.

Kommentarer
Postat av: M

Stackars dig! Krya på dig! <3<3

2019-01-29 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0