Dans svensexa

 
Igår blev Dan kidnappad för sin svensexa! Han hade börjat ana att det skulle vara den här helgen, så vi tänkte att han i alla fall skulle bli chockad över hur han blev kidnappad. Jag gav Dans lillebror Lars våra extranycklar och försökte lura Dan att vi skulle iväg tidigt lördagförmiddag. Med andra ord var det inte alls konstigt att jag strax innan åtta gick upp för att koka kaffe och därav även var beredd på att herrligan skulle komma smygandes in i lägenheten vilken minut som.

De smög fram till sovrumsdörren och sprang sedan in i sovrummet för att kidnappa Dan som blev SÅ chockad. Haha! Han trodde att han skulle få morna sig, dricka kaffe och hinna göra sig i ordning. Sedan åt de hotellfrukost, spelade Teamtastic och VR. På kvällen var de hemma hos våra vänner Carro och Johan och hade en mysig helkväll med cateringmat och beerpong. Klockan 02 fick jag hem honom alldeles lyrisk och lycklig.
 
Det är svårt att ta in hur mycket våra vänner har gjort för oss för att vara med och fira vår kärlek. Jag blir alldeles rörd när jag tänker på det. Fina, fina personer.
 
Idag är det 20 dagar kvar till bröllopet, jag börjar bli riktigt pirrig men har fortfarande ganska svårt att förstå att det är den här månaden det händer. Inte om ett halvår, inte om tre månader – nu, snart. Jag tror ärligt talat inte att jag kommer förstå det förrän jag står där med nycklarna i handen till fest- och vigsellokalen samma helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0