Mina senaste mobilbilder

Hej kompisar! Glad fredag.
Idag är min första semesterdag. Så himla härligt! Tänk att jag ska vara ledig nu i tre veckor? Svårt att ta in. Ännu mer svårt att ta in att jag när jag kommer tillbaka till jobbet är gift.
 
Jag tror ju inte att livet kommer vara annorlunda såklart, det kommer se ut precis som det gör nu. Jag ser bara fram emot att lova min absoluta favoritperson att jag ska älska honom i resten av mitt liv och sedan fira med en pangfest med alla vi känner. Tänk att få fira kärleken och vår relation så stort, galet.
 
I alla fall, nu ska vi kika på mina senaste mobilbilder. Och för att göra det måste vi vrida tillbaka tiden ända till dagen innan midsommar!
 
För dagen innan midsommar var det mycket varmt och jag såg ut såhär! Med tunna, sköna byxor från MQ och en blus jag köpte i Paris för ett par år sedan.
 
En luftig och skön outfit!
 
Efter jobbet cyklade jag till Maxi för att handla lite grejer inför midsommar. Min cykel var så fin och somrig med blommor i korgen.
 
Till midsommar skulle vi förbereda vars en lek och Dan var väldigt engagerad. Han förberedde små burkar som alla skulle lukta på medan de hade ögonbindel.
 
I burkarna kunde man hitta té, äppelcidervinäger, aceton, snickers, kaffe och mycket mer.
 
Och så här såg det ut på midsommar när vi packade ner vårt liv i väskor och tog bussen till Bjärred. Oh, vill att det ska vara midsommar igen!
 
Vi hoppar fram i tiden lite och hittar Nima som halvsover i min och Dans säng. Hon älskar när det är nybäddat <3
 
I lördags var Dans svensexa som ni vet och då hängde jag med Lina, Carro och Sarah hela dagen. På kvällen åt vi på Mosaik. Calamaaares, mums. Tycker dock att om man ska gå på en tapasrestaurang i Malmö så ska man gå till La Roche, mycket godare!
 
Blev lite full på kvällen, gick förbi en cykel med en heliumballong och ville ta en bild. Tror att det var ett gäng som hade möhippa. Haha, typiskt mig att helt gränslöst ställa mig såhär vid någon annans cykel efter ett par glas vin.
 
Gick förbi den här utomhusreklamen i veckan och tyckte den var bra och rolig. Är dock osäker på att man får göra såhär, ta någons namn och låttext (även om det bara är ett ord) och använda i sin reklam. Men ändå bra tänkt av Heinz.
 
Såg ut såhär igår i en kjol jag fått låna av Sarah H och en svart tröja. Ljusade upp det med rosa skor.
 
Måste putsa min spegel ser jag, haha.
 
Vädret ser ut att vara fint ett par dagar nu framöver, hoppas det håller i sig!
 
Och så en bild från idag, när jag intog mitt morgonkaffe på balkongen. Älskar att göra det på sommaren. Snart ska jag städa lite och sedan ska jag springa ett par ärenden. Ikväll kommer min kusin för provuppsättning, ska bli så roligt!
 
Klart slut från mina senaste mobilbilder.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Scrollar lite i din blogg efter länk från Reginas :) Ville bara rapportera att Ed Sheeran gör nån kampanj med Heinz nu, han dyker upp i deras reklamfilmer också så i det här fallet är han nog helt med på det! :) Så slipper du fundera mer över det, haha. Du verkar vara en mysig person!

Svar: Amen VA?? HUR kan jag ha missat det? Gud vad kul, tack för upplysningen!
Sofie Strandberg

2019-08-06 @ 13:02:12

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0