Vecka 27

Mitt måndagsinlägg kommer på en tisdag istället.
Så kan det bli när man har lite mycket att göra.
 
Idag är det två veckor till min semester och tre veckor till bröllopsveckan. Malmö börjar gå ner i tempo, det känner man när man cyklar till jobbet på morgonen. Det är knappt någon ute längre, alla har lämnat centrum och begett sig till sina stugor på landet.
 
Själv försöker jag avsluta så många projekt jag bara kan innan semestern och samtidigt bolla med bröllopsplanering. Det är inte mycket fix kvar nu. Bordsplaceringskorten ska förberedas, vigselprogrammet samt festprogrammet ska skrivas ut, cava ska inhandlas. Mest sånt.
 
Den här veckan har jag en del kompisdejter inbokade och på torsdag ska jag lägga upp min brudklänning. På lördag ska jag och Dan träffa prästen för att gå igenom vigseln och annars har vi en rätt lugn helg. Skönt!
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan.
Nu håller vi tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0