Ett torsdagshej

Hej! Hur är det med er? Med mig är det bra. Det har varit 20 grader varmt idag och jag har varit sommarpepp.
 
Jag såg ut såhär idag och försökte klä mig som en dyr konsthandlare som snart är på väg till sitt sommarhus på franska rivieran. Lyckades jag?? Haha. Byxorna kommer från MQ och skjortan gammal från Lindex. Höll dock på att svettas ihjäl. Hur klär man sig på sommaren? Jag har glömt bort efter 9 månader med vinter.
 
Ikväll har jag sprungit 5 km, ätit sushi och suttit med diverse bröllopsplanering. Nu ska jag titta på det första avsnittet på säsong 6 av Younger. Ni hittar det på CMore. Kul förresten att ni är några stycken som vill läsa mer om bröllopsplaneringen. Jag ska göra ett inlägg!
 
Vi hörs mer imorgon. Hoppas ni får en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0