Mina senaste mobilbilder

Hej och glad torsdag! Vi smäller av dagen före midsommarafton med att titta på mina senaste mobilbilder.
 
Nu skruvar vi tillbaka tiden ända till Nationaldagen! Då var vi nämligen hemma hos Lars och Lina och blev bjudna på middag i form av sallad och chark.
 
De hade pyntat så fint med små flaggor i maten, hur gulligt?
 
Drack tillsammans med vitt vin såklart, viktigt att fira Nationaldagen ordentligt.
 
Lite senare drog de fram den här, bara för min skull. När jag var ung drack jag jämt, jämt Pisang Ambon när jag var på fest. Kan med andra ord inte dricka det idag, haha.
 
Gullig fästman på Lars och Linas gröna balkong!
 
Ett par dagar senare satt jag och Dan och kämpaaaade med vår bröllopskonfetti. Nu är vi klara! 74 påsar gjorda, pjuh.
 
En solig söndag var det såhär fint i Slottsparken. Älskar att promenera här och drömma om Central Park.
 
En åskig kväll i Västra Hamnen, precis innan regnat kom.
 
Utsikten från min lunchpromenad över Studentbron.
 
Förra fredagen blev det 25 grader varmt och jag tog på mig en sval klänning från Weekday. Var dessutom nyklippt och fin.
 
Hade på mig örhängen som jag fick på möhippan av alla mina vänner <3
 
Efter jobbet i fredags mötte jag upp Sarah, Niclas och Dan för att äta på Pinchos. Jag beställde sötpotatispommes, västerbottenpaj, pimientos de padrón och en vegetarisk burgare. Mycket gott. Och fint sällskap såklart!
 
I söndags var jag och ett par av mina tärnor hemma hos make up-proffset Amy för att göra en provsminkning inför bröllopet. Amy har en supergullig katt som heter Gosan. Hej Goooosan!
 
Tisdag och onsdag var det fotograferingsdagar för mig som sagt. Såhär mycket kan en packa med sig till en fotografering. Detta är dessutom bara hälften, eh. Det var till en av våra kunders kataloger som de förnyar varje år. Riktigt roligt uppdrag!
 
Hörni, det ser ut att bli sol imorgon! Vågar vi tro på det? Hoppas! Vad har ni för planer på midsommarafton? Vi ska försöka vara ute så mycket det bara går.
 
Och det var mina senaste mobilbilder för den här gången. Glad torsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så fin bild på Dan på vår balkong. 😍

2019-06-28 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0