Vecka 24

Hej kompisar!
 
Hoppas ni har det bra.
Gud vad dagarna springer förbi, snart är det midsommar och allt!
 
Jag har fått bilderna från min möhippa nu så i veckan kommer det lite inlägg därifrån. Wiho! Så fina vänner jag har som styrde upp en sådan fantastisk dag till mig.
 
Annars då? Jag har fullt upp på jobbet och har massa roliga projekt som ska gå i hamn innan semestern. Jag var hos naprapaten nu i veckan och hon gav mig beröm för jag har stretchat bra och mina muskler var inte lika stela. Skönt! Imorgon ska jag minsann klippa mig också, det är sista gången innan bröllopet. Nästa gång ska jag bara toppa luggen och lägga in en nyansering.
 
På fredag ska jag träffa Sarah H och på söndag ska ett par av mina tärnor och jag göra en provsminkning. Det är mycket som händer nu!
 
Vill ni att jag ska berätta mer om bröllopet och våra tankar, eller är det tråkigt? Just nu blir det lite sporadiska uppdateringar här och där. Hojta gärna i kommentarsfältet!
 
Vi hörs mer imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja mer bröllopsinlägg!!!!

Svar: <3 <3 <3
Sofie Strandberg

2019-06-12 @ 19:06:06
Postat av: Emma

Mer bröllop! Är nyförlovad så ska just börja planera vårt :D All inspo är så mycket värd!

2019-06-13 @ 08:06:26
Postat av: Emma

Mer bröllop! Är nyförlovad så ska just börja planera vårt :D All inspo är så mycket värd!

Svar: Oh, vad kul!! Absolut! Det ska bli! :) Och grattis!
Sofie Strandberg

2019-06-13 @ 08:06:27

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0