Vecka 25

Vad ser du fram emot den här veckan?
Midsommarafton och ledighet! Jag har en mycket jobbig och hetsig vecka, både privat och på jobbet. Så det ska bli riktigt skönt att tillbringa lite tid med kompisar, äta midsommarmat och känna sig fin.
 
Vad kommer att ta upp det mesta av din tid?
Jag har två heldagar med fotografering den här veckan som jag har lagt ner mycket tid och energi på. Det är ett riktigt roligt uppdrag! Jag måste bara lära mig att pausa bröllopsfixet och allt annat här hemma när det blir mycket på jobbet.
 
Favoritplagget den här veckan?
Min midsommarklänning! Är jättenöjd med den. Vill helst matcha med en fin frisyr med flätor. Vi får se vad jag får ihop!
 
Har du något särskilt inplanerat för bloggen?
Jag ska försöka hinna lägga upp lite bilder från helgen, ett inlägg med mina tidigare midsommaraftnar och så ska jag knåpa ihop lite bröllopstankar.
 
Något annat du vill dela med dig av?
Snart är det semester, håll ut alla tappra! Och njut av sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0