Vecka 26

Hej!
 
Hoppas ni har haft en fin midsommarhelg. Min var fantastisk, tycker att midsommar är en av de bästa högtiderna vi har.
 
Idag är det tre veckor tills min semester börjar, hur snabbt har det inte gått? Det var november nyss liksom.
 
Den här veckan har jag inte jättemycket inplanerat om dagarna efter jobbet. Jag ska springa ett par ärenden, plantera mina sticklingar, fixa med en del grejer inför bröllopet och skriva blogginlägg. På torsdag har vi sommarfest på jobbet och det ska bli kul! 
 
På lördag ska jag träffa Sara W, Neja och Rebbe och ha lite välbehövd tjejkväll. Mysigt!
 
På torsdag är det exakt en månad tills jag och Dan gifter oss, galet. Vi började planera nästan 2 år innan och nu är det snart dags.
 
Veckans inlägg kommer bland annat att innehålla bilder från midsommar, lite om min midsommarklänning och så ska jag få ihop ett inlägg om statusen kring bröllopet. Och mycket annat såklart också!
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0