Ett par av mina senaste outfits

Nu var det ett tag sedan jag visade upp lite outfits. Så därför kommer ett blogginlägg laddat med klädinspiration!
 
Jag har en ny kavaj! Eller, nu var det ett tag sedan jag köpte den men ändå. Den fyndade jag på Mangos rea.
 
Med dubbelknäppning och hundtandsmönster. Känner att kavaj är den nya koftan, i alla fall perfekt på så kalla kontor som mitt.
 
En dag hade jag på mig svarta jeans från Gina och en tunika i reptilmönster från H&M.
 
Kommer ihåg att jag frös så mycket hela den här dagen eftersom det regnade ute, kontoret var kallt och tunikan ganska tunn. Oh, well.
 
I måndags var jag utvilad och pepp, vilket är ganska ovanligt för mig en måndag. Hade på mig en prickig klänning som jag köpte på Kapp Ahl i julas. Matchade med tjocka strumpbyxor och kofta utanpå så jag inte skulle tyna bort.
 
Den är så skön och fin tycker jag.
 
Igår hade jag svarta jeans från Gina och en blus från Kapp Ahl som jag köpte i höstas. Har varit extra prickig den här veckan!
 
Och så har min klädinspiration varit den senaste tiden. Försöker ha på mig saker som är bekväma, men rotar också ordentligt i garderoben i och med att jag försöker skära ner på shoppingen.
 
Tänk, snart är det vår och då kan man plocka fram vårkläderna! Så härligt det kommer bli.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Men vad snyggt du klär dig!

Svar: Oh, men tack!
Sofie Strandberg

2019-03-14 @ 19:44:27
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0