Fredagstankar och pepp

  • Igår var vi på Agneshill, lokalen jag och Dan både ska gifta oss och ha bröllopsfesten i. Vi ska ha ett kyrkligt bröllop, men prästen kommer till vigselsalen istället. Tydligen var församlingen van vid att man ville gifta sig där, så det gick hur bra som helst. Nu är det alltså snart 4 månader tills jag och Dan ska gifta oss. Det är helt GALET. Vi spikade meny, pratade om tidsschema och eventuella tillägg. Vi började planera vårt bröllop för 2 år sedan och nu är det bara 4 månader kvar?! Det är både läskigt och roligt på samma gång.

  • Idag åker jag, Carro, Sarah, Johanna och Sandra till Sarahs stuga i Varberg. Där ska vi hänga hela helgen, äta brunch, gå promenader och dricka bubbel. Mysigt!

  • Förra fredagen släppte Thomas Stenström sin senaste låt "Himlen över city" och fy 17 vad bra den är. Jag har älskat hans musik sen jag började lyssna 2013. Jag har sett honom spela tre gånger och i april är det dags igen, då ska jag och min syster gå på hans konsert på Babel här i Malmö. Längtar!
Tycker att vi avslutar det här inlägget med hans senaste låt faktiskt. Lyssna och ha en riktigt härlig fredag!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0