Helgens rosett och kalaskläder

Hej!
 
Har ni haft en fin helg? Min har varit fin. Vi har både haft kalas och varit på kalas. Dan fyllde 35 för ett par veckor sedan, så det firade vi genom att bjuda min familj på brunch igår. Och så var vi på min guddotter Alicias kalas idag. Jag har haft samma frisyr hela helgen, men kläderna har minsann varierat lite.
 
Lördag
I fredags köpte jag en ny toffs på Lindex, en som har en färdigknuten rosett på. Perfekt när man vill fixa håret lite extra men inte har så mycket tid.
 
Klänningen köpte jag i julas på & Other Stories.
 
Kände mig mycket kalasfin. Mer om Dans kalasbrunch i ett annat inlägg!
 
Söndag
Idag var jag på nytt kalas och nytt kalas innebär nya kalaskläder. Men samma kalasfrisyr, haha.
 
Jag har i ett par veckor försökt att inte köpa den här blusjackan, men till slut var det bara att lägga sig plattfall. Behövde den i mitt liv. Första och enda klädesplagget jag ska köpa den här månaden är det tänkt!
 
Hade den uppknäppt tillsammans med vit t-shirt och mörkblå jeans från Gina.
 
Och det var helgens kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0