Mina senaste mobilbilder

På sistone har jag:
 
Letat bröllopsinspiration via Pinterest. Tanken är att Dan ska ha smoking på bröllopet, men vi får se om han hittar en han gillar. Dans marskalker ska ha svarta kostymer, så då är det kul om han sticker ut lite. Sparade ner den här bilden i alla fall.
 
Letat efter dukningsinspiration! Vi ska gifta oss på Agneshill i Vellinge och jag kikade på deras instagram. Tycker det är så svårt med dekorationer? Vi vill ha det ganska avskalat och ljust. Tyckte detta var fint!
 
Gått på långpromenader med Dan. Hittade påskliljor och nu är det vår!
 
Haft en lång lördagsmorgon, druckit kaffe och målat naglarna. Älskar att börja en helg med kaffe framför nyhetsmorgon!
 
Gått på fest, och inte vilken fest som helst utan Reginas 30-års fest! Mer om den kvällen i ett annat inlägg.
 
Varit lördagsfin i jumpsuit och kimono från Lindex.
 
Varit söndagstrött och bakis i sheetmask. Haha! Fick den här av Regina i födelsedagspresent och den passade perfekt i söndags. Jag vill bli bättre på att lägga lite ansiktsmasker, får ta lite tid för sådan self care.
 
Ätit tisdagslunch med kollegor på Zócalo! Taaaacos. Jag beställde med pulled jackfruit och det var så gott. Älskar att restaurangernas vegetariska alternativ blir fler och fler.
 
Tja, ungefär så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0