Reginas 30-års fest

I lördags tog jag och Dan tåget hit, till Helsingborg! Vi skulle nämligen på finfest för att fira att Regina fyllde 30 år!
 
Den fina värdinnan! Jäkla stjärna är hon.
 
Hon hade hyrt en riktigt häftig lokal, och dukat och pyntat så fint!
 
Det serverades italiensk buffé.
 
Och var fri bar!
 
Här satt jag :)
 
Regina hälsade alla välkomna och berättade lite om vad vi hade att vänta under kvällen.
 
Reginas kollega Ida hade gjort ett häfte med lite info, meny och annat kul. Till exempel lite text om varje gäst, haha! Älskar sånt.
 
Vi åt och drack länge.
 
Reginas vän Caroline höll tal.
 
Och vi lekte lekar! Quiz, Lång potatis och Sant eller falskt. Det gick så bra för mitt lag på quizet, men sådär med de andra lekarna haha.
 
Gullig lekledare!
 
Niklas och Dan!
 
Kolla mitt fina bord! Ida, jag, Axel, Niklas och Dan.
 
Det blev dags för beerpong och mitt lag förlorade igen, haha! Det var roligt ändå.
 
Sen umgicks vi och dansade tills klockan blev 2 på natten och vi fick ta sista tåget till Malmö igen. Vilken TOPPENKVÄLL! Älskar denna fina människa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0