Vecka 10

Ny vecka! Hoppas ni har haft en fin helg, det har jag. Jag har både hunnit vara ute en sväng på stan, gått på 30-års fest och ägnat en hel dag till TV-serier. Tycker det var bra jobbat, men visar bilder från helgen senare.
 
Den här veckan kommer innehålla följande!
  • Börja en yogakurs som jag signat upp mig på. Spännande! Behöver lära mig att varva ner och ta det lugnt och det ska vi göra här bland annat. Jobba med mindfulness.

  • Ska till min naprapat och trycka ut lite spänning runt skulderbladen. Så skönt detta ska bli, har längtat efter det i 14 dagar minst.

  • Träffa Sarah som har varit i Vietnam i över 2 veckor. Äntligen kommer hon hem!

  • Göra ärenden på stan, köpa ny tvål till badrummet, hämta ut mitt nya pass hos polisen. Sådana vardagsbestyr.

  • På lördag kommer Regina och Frederic hem till oss på middag. Tänkte att vi ska äta pasta och dricka vin. Ska bli så mysigt!

  • På söndag ska jag hem till Carro, äta brunch och prova min brudtärneklänning till hennes bröllop i september. Oh, ska bli kul!

Ja, det var nog allt för nu. Men jag ska uppdatera bloggen med lite roligare inlägg i veckan. Hoppas ni har haft en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0