Vecka 12

Hej och glad måndag!
 
Har ni haft en fin helg? Det har min varit. Jag har varit i Varberg hela helgen och mer om det i ett annat inlägg. Men nu är det ny vecka och nya saker som händer!
 
Det här har jag att se fram emot den här veckan:
  • Imorgon tänkte jag träna för första gången sedan i januari. Jisses, hur ska det gå ens?

  • På onsdag fyller min absoluta favoritperson år! Dan blir 35 och det ska såklart firas ordentligt. På kvällen ska vi äta tapas på La Roche med fina vänner och sen firar vi med min familj nästa vecka.

  • På fredag kommer Sarah och Niclas hem till oss. Vi ska äta middag och planera bröllopet lite. Sarah och Niclas är ju våra toastmasters och det är vi så glada för! <3

  • På lördag ska vi fira Reginas 30-års dag! Det bjuds på lokalfest med middag och allt, ska bli så trevligt!! Vad ska en ha på sig bara?!
 
Så mycket roligt som händer den här veckan! Nu ska jag vattna mina blommor och försöka hinna med att tidsinställa ett inlägg till imorgon.
 
Vad har ni inplanerat i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0